23 Eylül 2009 Çarşamba

ben



Merak etme bu sefer yeni bir başlangıç, dönüş ya da benzeri kavramlar kullanmayacağım. Gereksiz anlamlar yüklediğim kelimelerden oluşturmayacağım bugünü. Ufak tefek şeyler değişiyor hayatımda, ya da büyük, bilmiyorum doğrusu… Bu aralar kör olabilirim hayata karşı mazur gör beni, gözlerimi yolun sonuna bakarken buluyorum sık sık. Sonuçlara takıldığım bir noktadayım ki bu benim yolculuk hikâyemi yazmayı zorlaştırıyor. Ama üzülme yolun güzelliklerini göz ardı edemem sonsuza dek. Hep bir şekilde bulmuyor muyum kendimi, şimdiye kadar hep böyle olmadı mı?
Yakında yazacağım uzun uzun içimde hissediyorum bunu. Yavaşça kelimeler gelecek parmaklarımın ucuna ve her şey akacak bir anda…


kaktüsler benim:)

1 yorum:

  1. Bir reklamda duymuştum sanırsam.
    Kaybolmanın en güzel yanı nereye gittiğinizi ve ne bulacağınızı bilmemek diyordu. Çok doğru değil mi? Önüne bak ama nereye gittiğini görmesen de olur, geriye bakma sadece. Geçtin gittin..

    YanıtlaSil